ზესტაფონის მე-7 საჯარო სკოლის პედაგოგი ნინო ჭიპაშვილი
პროფესიული განვითარების ინდივიდუალური სამოქმედო გეგმა
- 2015-2016 სასწ. წ.
#
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის განხორციელების
ინდიკატორი
|
1
|
სასწავლო პროცესის შეფასების სხვადასხვა სტრატეგიის უკეთ ფლობა
|
შესაბამისი ლიტერატურის დამუშავება
|
იანვარი-მაისი, 2016
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
კოლეგების გაკვეთილებზე დასწრება
|
თებერვალი 2016
|
თვიშეფასების ცხრილი
|
||
კოლეგის დასწრება გაკვეთილზე და ფოკუსირებული დაკვირვება
|
აპრილი, 2016
|
კოლეგის მიერ მოწოდებული უკუკავშირი
|
||
2
|
ვერბალური და არავერბალური კომუნიკაცის სხვადასხვა ეფექტური სტრატეგიის
უკეთ ფლობა
|
შესაბამისი ლიტერატურის დამუშავება
|
2016 წ. იანვარი-მარტი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
თვითდაკვირვება - საკუთარი გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის გაკეთება და მისი
განხილვა.
|
აპრილი
|
თვიშეფასების ცხრილი
|
||
კოლეგის დასწრება გაკვეთილზე და ფოკუსირებული დაკვირვება
|
აპრილი-მაისი
|
კოლეგის მიერ მოწოდებული უკუკავშირი
|
||
3
|
დისკუსიის სხვადასხვა ფორმების უკეთ ფლობა
|
შესაბამისი ლიტერატურის დამუშავება
|
დეკემბერი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
სადამრიგებლო ღონისძიების მოწყობა - ვიდეოჩანაწერზე დაკვირვება, განხილვა,
კოლეგების უკუკავშირის მიღება
|
24 დეკემბერი
|
თვიშეფასების ცხრილი, კოლეგების უკუკავშირი
|
||
კოლეგების გაკვეთილებზე დასწრება
გამოცდილების მიღების მიზნით
|
თებერვალი-მაისი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
||
4
|
სასწავლო მიზნებისა და შინაარსის სტრატეგიების უკეთ ფლობა
|
შესაბამისი ლიტერატურის დამუშავება: ,,ეფექტური სასწავლო პროცესის დაგეგმვა
და სწავლება“
|
თებერვალი
|
თვითშეფასების ცხრილი
|
ინტეგრირებული გაკვეთილის დაგეგმვა, ჩატარება, კოლეგებისგან უკუკავშირის
მიღების მიზნით
|
მარტი
|
თვიშეფასების ცხრილი
|
||
კოლეგების დასწრება გაკვეთილზე ,,კრიტიკული მეგობრის ინსტიტუტის“ გამოყენება
|
მარტი-მაისი
|
კოლეგების მიერ მოწოდებული უკუკავშირი
|
სერტიფიცირებული
მასწავლებლის
ინდივიდუალური
სამუშაო
გეგმა
სახელი
- ნინო
გვარი
- ჭიპაშვილი
სკოლა
- ზესტაფონის #7 საჯარო, 20.07.2013
#
|
აქტივობის
სახე
|
განმახორციელებელი
ორგანიზაცია
|
თემატიკა
|
განხორციელების
ვადები, წელი, სემესტრი
|
1
|
ტრენინგი
|
მასწავლებლის სახლი
|
მასწავლებლის
პროფესიული განვითარება სკოლის ბაზაზე
|
2013
წლის მაისი
|
ტრენინგი
|
მასწავლებლის სახლი
|
მასწავლების
პროფესიული განვითრება.
თვითშეფასება. კოლეგების ურთიერთშეფასება |
2013
წელი 15-16 ივლისი.
საჭიროების
შემთხვევაში
|
|
2
|
ინტერნეტში, მოსწავლეებისა და კოლეგებისათვის, ბლოგის
და სხვა ელქტრონული საშუალებებით დამხმარე რესურსების განთავსება (3)
|
სკოლა
|
ბლოგის
შექმნა ინტერნეტში მოსწავლეთა მიერ საგანმანათლებლო თემებზე
|
2013-2014 წელი
|
3
|
ინტერნეტში, მოსწავლეებისა და კოლეგებისათვის, ბლოგის
და სხვა ელქტრონული საშუალებებით დამხმარე რესურსების განთავსება (3)
|
სკოლა
|
მწერალ
ალექსანდრე ცირეკიძის ვებგვერდის შექმნა
ინტერნეტში მოსწავლეთა მიერ
saWiro resursebis moZieba
|
2013-2014 წელი
|
4
|
ინტეგრირებული გაკვეთილი (1) ტექნოლოგიების გამოყენება
გაკვეთილის ეფექტურად ჩატარებისათვის (3)
|
სკოლა
|
,,ისტ-ის
გამოყენება მათემატიკისა და ისტორიის სწავლებაში“
|
2013
-2014 სასწ. წელი
I სემესტრი
|
5
|
სასწავლო
პროექტი,
(2)
კვლევის ჩატარება საგანმანათლო თემაზე(7)
|
სკოლა, შესაბამისი ორგანიზაცია, მათემატიკის კათედრა
|
,,სოც. დაუცველი მოსწავლეების პრობლემების შესწავლა და მათთვის დახმარების გაწევა“, სტატისტიკური
მონაცემების დადგენა სკოლის ბაზაზე.
|
2014
წლის II სემესტრი
|
6
|
კათედრაზე პრეზენტაციის მოწყობა, საგანმანთლებლო თემის
წარმოდგენა (8)
|
სკოლა,
პედაგოგიური კოლექტივი
|
მათემატიკის კათედრაზე ,,კვლევის შედეგების გაცნობა-განხილვა“, ,,მათემატიკისა და ისტ-ის გამოყენება კვლევის მიმდინარეობისას’’.
|
2014
წლის მაისი
|
7
|
პრეზენტაციის
მოწყობა(8),
ადამიანური
რესურსების მოძიება და გამოყენება(5), მშობლებთან და თემთან ეფექტური ურთიერთობის
სტრატეგია(4)
|
სკოლა,
მოსწავლეთა მშობლები, სოციალური დაცვის სამსახური
|
,,კვლევის
შედეგების გაცნობა-განხილვა, სკოლის მოსწავლეთა
მშობლებთან და სოც. დაცვის სამსახურის მუშაკებთან ერთობლივი ღონისძიებების დაგეგმვა“
|
2014
წ, მაისი
|
8
|
ისტ-ის გამოყენება სასწავლო
პროცესში(3)
|
სკოლა
|
ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროცესში
|
რეგულარულად
საჭიროების შემთხვევაში
|
9
|
პროფესიული
განვითარების ჯგუფში მონაწილეობა (8)
|
სკოლა
|
გაკვეთილებზე
დასწრება-განხილვა
|
რეგულარულად
საჭიროების შემთხვევაში
|
10
|
კლასის
დამრიგებელის სააღმზრდელო სტარტეგია(4)
|
სკოლა
|
კლასის
სოციალურად დაუცველი და აკადემიურად ჩამორჩენილი მოსწავლეების დახმარება, წარჩინებული
მოსწავლეების წახალისება.
|
წლის
განმავლობაში
|
11
|
მოსწავლეთა
პროგრესი სწავლაში (6)
|
სკოლა
|
მოსწავლეთა
ცოდნის ხარისხის შემოწმება ტესტირებით
|
რეგულარულად
2013-2014
წწ.
|
No comments:
New comments are not allowed.